דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


סאן מובילה את התעשייה עם שרתים ארגוניים חדשים מבוססי Flash 

מאת    [ 13/07/2009 ]

מילים במאמר: 452   [ נצפה 2212 פעמים ]

סאן מיקרוסיסטמס הכריזה על השלב הבא באסטרטגיית Flash ארגונית מקצה-לקצה שלה, עם הזמינות של דיסקים Solid State (SSD) בטכנולוגיית Flash הפועלים ללא סיבוב הדיסק במערכות x64 CMT שלה, במארזי RACK ושרתי להב. גישת תכנון המערכות הייחודית של סאן לאינטגרציית SSD בתחומי תוכנה, מערכות ואחסון, ממנפת רכיבים ברמה ארגונית ומגדירה מחדש את היררכיית האחסון.
גישת מערכות הוליסטית זאת עוזרת ללקוחות להשיג זמני תגובה מהירים עד פי 65, לקבל תפוקה גבוהה עד פי 8 עם צריכת חשמל נמוכה עד ב- 38 אחוז מאשר שרתים עם כונני דיסק מסורתיים מסתובבים.

שוק ה- Flash הארגוני צפוי ליהנות מגידול משמעותי בשנת 2009 בעקבות חיסכון בסדרי גודל משמעותיים, שנובע מהשימוש בטכנולוגיית Flash המאפשרת לחברות לשרת ולנהל ביתר יעילות כמויות הולכות וגדלות של נתונים. סאן, היצרנית הגדולה הראשונה שהכריזה על אסטרטגיית Flash מקצה-לקצה בתחילת 2008, שילבה טכנולוגיית Flash לתוך משפחת האחסון המאוחד הפופולארית שלה Sun Storage 7000, וכעת היא מציגה חדשנות SSD בתוך מערך השרתים המוביל שלה.

"תכנוני שרתי x64 ו- CMT החדשניים של סאן עם מערכת הפעלה סולאריס, מביאים יעילות מרכז מחשבים לגבולות הביצועים, סקלאביליות ודרישות אנרגיה", אומר דן טולדנו, מנכ"ל סאן ישראל. "סאן היא המובילה בתחום, עם הוספת טכנולוגיית Flash לפלטפורמות השרתים שלנו הבולטים עם גידול עצום בביצועים, יעילות כלכלית רבה יותר וחסכון בצריכת הספק".

שרתי x64, שרתי CMT ושרתי להב של סאן הם בין הפלטפורמות בעלות הביצועים הטובים ביותר והיעילות ביותר עבור וירטואליזציה, כמו גם עבור יישומים ארגוניים, יישומי Web, מסדי נתונים ומיחשוב עתיר ביצועים (HPC).

שרתי x64 ומערכות להבים של סאן תומכים בארכיטקטורות ריבוי מעבדים, כולל אולטרספארק, AMD Opteron ומעבדי Intel Xeon, כמו גם מערכות הפעלה כמו סולאריס 10, Open Solaris, לינוקס, חלונות ו- VMware.

מערכות להב של סאן מספקות ללקוחות עד כפליים קיבולת זיכרון וקלט/פלט לעומת מערכות להב ו- Rack מתחרות, וצריכת אנרגיה נמוכה ב- 15 אחוז לעומת שרתי Rackmont דומים.
שרתי Sun CMT מספקים ביצועים פורצי דרך ויעילות אקולוגית וכלכלית דרמטית עם ביצועים גבוהים עד פי 4, ביצועים לוואט גבוהים עד פי 4, ורבע מהעלות של שרתים מתחרים.
עתה, עם האינטגרציה של Solid State Disk לתוך מערכות סאן, לקוחות יכולים להכפיל ביצועים, לתגבר יישומים עתירי קלט/פלט, ולהפחית צריכת הספק באופן משמעותי.

Solaris ZFS של סאן היא מערכת הקבצים הראשונה והיחידה שהותאמה עבור Flash, המציעה ביצועים מוגברים עם מינימום השבתות.
Solaris ZFS יכולה לשלב DRAM , SSD וכונני דיסק מסורתיים לתוך "מאגר אחסון היברידי", המספק ללקוחות את המהירות של Flash SSDs ואת החיסכון הכלכלי של דיסקים קשיחים.

לפרטים נוספים: שימרית רון, דורן תקשורת, 09-7750745, 050-8333127
דניאלה ריכטר, דורן תקשורת, 09-7750799
אודות סאן מיקרוסיסטמס
סאן מיקרוסיסטמס מפתחת את הטכנולוגיות המניעות היום את השוק הגלובלי. החזון של סאן לאורך השנים - "הרשת היא המחשב" - הביא אותה לקדם את השוק לשיתוף ברשת דרך חדשנות, פיתוח קהילה והובלה בחזון הקוד הפתוח.
סאן פועלת כיום ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. לפרטים אודות החברה ניתן להיכנס לאתר שכתובתו: www.il.sun.com


אודות סאן מיקרוסיסטמס
סאן מיקרוסיסטמס מפתחת את הטכנולוגיות המניעות היום את השוק הגלובלי. החזון של סאן לאורך השנים - "הרשת היא המחשב" - הביא אותה לקדם את השוק לשיתוף ברשת דרך חדשנות, פיתוח קהילה והובלה בחזון הקוד הפתוח.
סאן פועלת כיום ביותר מ-100 מדינות ברחבי העולם. לפרטים אודות החברה ניתן להיכנס לאתר שכתובתו: www.il.sun.com



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב